Advertisement

לינוי אשרם התעמלות אומנותית - התעמלות אמנותית: שלוש מדליות זהב ללינוי אשרם בספרד / כשהייתי ילדה התחלתי ללכת לחוג התעמלות ליד הבית וכנראה שהצלחתי להרשים כי החליטו לשלוח אותי.

לינוי אשרם התעמלות אומנותית - התעמלות אמנותית: שלוש מדליות זהב ללינוי אשרם בספרד / כשהייתי ילדה התחלתי ללכת לחוג התעמלות ליד הבית וכנראה שהצלחתי להרשים כי החליטו לשלוח אותי.. לינוי אשרם לא הולכת לעצור. הן מגיעות מערים שכנות, יש ביניהן הפרש של שנה, לשתיהן משמעת עצמית מטורפת מתי הבנת את שהתעמלות אומנותית זה העניין שלך בחיים? גוון העור שלה כהה משלהן, השיער המתולתל שלה יוצא דופן, גם העיניים החומות לא בהתעמלות האמנותית יש תפיסה של איך מתעמלת צריכה להיראות, מוסיף אופיר אבן, המנהל של אשרם ויור הפועל ראשון לציון התעמלות אמנותית, שמכיר אותה מאז. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. תוצאה זו מהווה שיא עולם חדש והיא, כאמור, הגבוהה.

הדבר מצטרף להישג של לינוי אשרם, שזכתה. בשנת 2015 היא קבעה הישג היסטורי כשהייתה למתעמלת הישראלית הצעירה ביותר לזכות במדליית זהב בתחרות גרנד פרי בברנו. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. לינוי אשרם שהחלה להתאמן בגיל שבע, והשתתפה בתחרויות בינלאומיות מגיל 12 היא אחת הכוכבות המעוטרות ביותר המשלחת הישראלית.

התעמלות אומנותית: לינוי אשרם זכתה בגביע האיגוד ע"ש ראובית ...
התעמלות אומנותית: לינוי אשרם זכתה בגביע האיגוד ע"ש ראובית ... from www.scooper.co.il
כשהייתי ילדה התחלתי ללכת לחוג התעמלות ליד הבית וכנראה שהצלחתי להרשים כי החליטו לשלוח אותי. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. המתעמלת לינוי אשרם מלווה במאמנות לנה קופילנקו ואיילת זוסמן מהפועל ראשון לציון. תוצאה זו מהווה שיא עולם חדש והיא, כאמור, הגבוהה. הוּכְתְרָה בתואר כלומר זכתה כביכול בכתר של התואר. מצוות המאמנות של לינוי אשרם, איילת זוסמן ולנה קופילנקו, נמסר: לינוי אשרם היא מתעמלת אומנותית מהמצליחות שהיו ביותר בישראל. טרמפולינה, התעמלות אומנותית, התעמלות קרקע, אקרובטיקה, מתח, התעמלות מכשירים, סוס סמוכות.

לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה.

אשרם גילתה עליונות ברורה על פני יתר היריבות, וזכתה בבכורה בכל אחד מארבעת התרגילים. לינוי אשרם (הפועל ראשלצ) 20.95. המדליסטים האירופים #אתלטיקה averbukh_alex hanna_minenko המדליסטים הבינלאומיים #התעמלות לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט בטקס פרסי משרד הספורט #2018 בו הוכתרה אשרם יחד. פילנובסקי ואשרם ייצאו לאליפות אירופה. לינוי אשרם לא הולכת לעצור. אשרם ביצעה תרגיל חישוק נהדר וסיימה עם תוצאה של 23.400, אשר הציבה אותה במקום השני. על פי הדיווח, אשרם ביצעה את התרגיל. ממשיכה לעשות לנו המון כבוד: לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. התעמלות אומנותית היא ספורט המשלב בלט, אקרובטיקה ומחול, ובו מתחרות נשים בלבד. לינוי אשרם זכתה הערב באליפות ישראל בהתעמלות אומנותית, בפתיחת שבוע ההתעמלות של ישראל. Посмотрите твиты по теме «#התעמלות» в твиттере. המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, זכתה הערב (שלישי) במדליית כסף בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית המתקיימת בבאקו.

לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. המדליסטים האירופים #אתלטיקה averbukh_alex hanna_minenko המדליסטים הבינלאומיים #התעמלות לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט בטקס פרסי משרד הספורט #2018 בו הוכתרה אשרם יחד. לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. לינוי נולדה וגדלה בראשון לציון והחלה להתאמן כבר בגיל 6 וחצי, את דרכה שנה לאחר מכן היא השתתפה באליפות אירופה התעמלות אומנותית לנערות שנערכה בבאקו וזכתה בשתי מדליות ארד. לינוי אשרם ראשונה בגביע האתגר, גם הנבחרת.

ישראל ספורט - התעמלות אומנותית: זהב לנבחרת ישראל בגרנד פרי ...
ישראל ספורט - התעמלות אומנותית: זהב לנבחרת ישראל בגרנד פרי ... from www.isport.co.il
אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. על פי הדיווח, אשרם ביצעה את התרגיל. אשרם בת ה־18, ניפצה לפני שבועות אחדים את תקרת הזכוכית, כשהפכה לישראלית הראשונה אי פעם החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, אז הייתה ילדה היפראקטיבית, שהוריה שלחו לחוג התעמלות קטן, כדי שתוציא קצת מרץ. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל מהפועל ראשון לציון, השיגה היום (שני) מדליית כסף בתרגיל החישוק ומדליית ארד בתרגיל הכדור באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בבאקו. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לינוי אשרם לא הולכת לעצור. המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, זכתה הערב (שלישי) במדליית כסף בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית המתקיימת בבאקו. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה.

התעמלות אומנותית / כבוד, לינוי!

התעמלות אומנותית הממזגת תנועת בלט קצבית, אקרובאטיקה ומחול משולבת עם מכשירי יד כדוגמת חישוק, כדור, אלות וסרט מציבה ענף זה בין ענפי הספורט התובעניים ביותר, הדורש מידת סנכרון. יור האיגוד רזי פלד קבע שלינוי אשרם תהיה המתעמלת הבכירה. ממשיכה לעשות לנו המון כבוד: מי שגם תהיה עימה בגמר היא הנציגה הישראלית השנייה שלנו, ניקול זליקמן שהשיגה ציון 19.250. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. על פי הדיווח, אשרם ביצעה את התרגיל. כבר שתי תחרויות ברצף שלינוי עולה על הפודיום בקרב רב, הפעם. ארבע המדליות מתווספות לשלוש מדליות שהשיגה לינוי אשרם בגביע האתגר במינסק, כולל. ללינוי אשרם, מתעמלת אומנותית שמתאמנת כבר אחת עשרה שנה מבוקר עד ליל, זה כבר לא יקרה. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. טרמפולינה, התעמלות אומנותית, התעמלות קרקע, אקרובטיקה, מתח, התעמלות מכשירים, סוס סמוכות. תוצאה זו מהווה שיא עולם חדש והיא, כאמור, הגבוהה. המתעמלת הבכירה של ישראל עשתה את העבודה עם 19.950 נקודות, שהספיק כדי לעלות מהמקום השלישיבמוקדמות.

אלות מקצועיות מהחברות המובילות בתחום התעמלות אומנותית למתעמלות בכל הגילאים ובכל הרמות. בתרגיל החישוק השיגה לינוי אשרם, מדליית כסף עם ציון של 19.800 נקודות. כבר שתי תחרויות ברצף שלינוי עולה על הפודיום בקרב רב, הפעם. המתעמלת הישראלית, לינוי אשרם, זכתה הערב (שלישי) במדליית כסף בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית המתקיימת בבאקו. בשנת 2015 היא קבעה הישג היסטורי כשהייתה למתעמלת הישראלית הצעירה ביותר לזכות במדליית זהב בתחרות גרנד פרי בברנו.

ענקית! לינוי אשרם היא סגנית אלופת העולם
ענקית! לינוי אשרם היא סגנית אלופת העולם from images.one.co.il
מאחר והמדינות הטובות בעולם בהתעמלות אומנותית הן מאירופה, ישנו סיכוי טוב שרובן יקבלו כרטיס כבר דרך אליפות העולם, מה שישאיר לישראל. אשרם גילתה עליונות ברורה על פני יתר היריבות, וזכתה בבכורה בכל אחד מארבעת התרגילים. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לינוי אשרם רשמה היום (שבת) הישג ענק בגביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק, כששברה את שיא העולם בתרגיל האלות. לאחר שורה רבה של הישגים ובראשם ההכתרה בתור סגנית אלופת העולם, לא בכדי. לינוי אשרם, אלופת הקרב רב, הוסיפה לעצמה שתי מדליות זהב בתרגילי החישוק והסרט וכסף באלות, גם ניקול זליקמן הוסיפה למאזנה שלוש מדליות ארד. התעמלות אומנותית הממזגת תנועת בלט קצבית, אקרובאטיקה ומחול משולבת עם מכשירי יד כדוגמת חישוק, כדור, אלות וסרט מציבה ענף זה בין ענפי הספורט התובעניים ביותר, הדורש מידת סנכרון. לינוי נולדה וגדלה בראשון לציון והחלה להתאמן כבר בגיל 6 וחצי, את דרכה שנה לאחר מכן היא השתתפה באליפות אירופה התעמלות אומנותית לנערות שנערכה בבאקו וזכתה בשתי מדליות ארד.

המדליסטים האירופים #אתלטיקה averbukh_alex hanna_minenko המדליסטים הבינלאומיים #התעמלות לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט בטקס פרסי משרד הספורט #2018 בו הוכתרה אשרם יחד.

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. מאחר והמדינות הטובות בעולם בהתעמלות אומנותית הן מאירופה, ישנו סיכוי טוב שרובן יקבלו כרטיס כבר דרך אליפות העולם, מה שישאיר לישראל. לינוי אשרם ראשונה בגביע האתגר, גם הנבחרת. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». בנוסף זכתה בתחרות זאת בשלוש מדליות כסף ובמדליית ארד. לינוי אשרם לא הולכת לעצור. לינוי אשרם היא מתעמלת אומנותית מהמצליחות שהיו ביותר בישראל. ללינוי אשרם, מתעמלת אומנותית שמתאמנת כבר אחת עשרה שנה מבוקר עד ליל, זה כבר לא יקרה. בהמשך הערב יערך הגמר גם בתרגיל הכדור בו צפויות להתחרות שתי המתעמלות הישראליות, כך דווח ב'הארץ'. לינוי אשרם, אלופת הקרב רב, הוסיפה לעצמה שתי מדליות זהב בתרגילי החישוק והסרט וכסף באלות, גם ניקול זליקמן הוסיפה למאזנה שלוש מדליות ארד. התעמלות אומנותית / כבוד, לינוי! אנחנו מאוד מרוצות מתוצאת הקרב רב שלינוי השיגה בתחרות! הדבר מצטרף להישג של לינוי אשרם, שזכתה.

כבר שתי תחרויות ברצף שלינוי עולה על הפודיום בקרב רב, הפעם לינוי אשרם. לינוי נולדה וגדלה בראשון לציון והחלה להתאמן כבר בגיל 6 וחצי, את דרכה שנה לאחר מכן היא השתתפה באליפות אירופה התעמלות אומנותית לנערות שנערכה בבאקו וזכתה בשתי מדליות ארד.

Posting Komentar

0 Komentar